Доповідь "Формування соціокультурних цінностей на уроках української мови та літератури" - Папченко І.С. - Каталог файлів - Персональный сайт Країна Філологія
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Четвер, 08.12.2016, 07:07


Людина в цьому світі повинна навчитися творити, пізнавати, мріяти, любити.


Годинник
Меню сайту
Категорії розділу
Полятикіна Л.П. [1]
Горпиняк Т.М. [4]
Максименко Н.В. [2]
Багорко Т.М. [0]
Яременко В.О. [1]
Студент Л.М. [0]
Півненко Л.І. [0]
Папченко І.С. [5]
Антонюк Т.В. [2]
Паслюченко Ю.М. [1]
Устименко Л.В. [5]
Ясногор С.В. [1]
До 200-річчя
з дня народження
Тараса Григоровича Шевченка
Ресурсний центр
Солонянщини
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • СШЛНІТ
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота
  • Статистика
    » Зареєструвалось на сайті
    Всього: 146
    » Із них
    Адміністраторів: 6
    Модераторів: 14
    Провірених: 0
    Користувачів: 126

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    [Хто сьогодні нас відвідав?]
    Ласкаво просимо

    Каталог файлів

    Головна » Файли » Папченко І.С.

    Доповідь "Формування соціокультурних цінностей на уроках української мови та літератури"
    11.01.2013, 13:06

     Модернізація   мовної   освіти   її   Україні,   спричинена   необхідністю підвищення якості освітніх послуг, актуалізує компетентнісний підхід до  навчання  державної  мови.   Загальноєвропейські   Рекомендації  з мовної освіти визначають два види компетенцій: загальні (знання про світ, національну та загальнолюдську культуру, уміння і навички, здатність до навчан­ня, індивідуальний життєвий досвід) і комунікативні мовні, що складаються з трьох  компонентів- лінгвістичного,  соціолінгвістичного та  прагматичного. Компетентнісний підхід до освіти в цілому, як зазначає І.Зимня, може зберегти культурно-історичні, етносоціальні цінності, якщо розглядати компетенції, які лежать у його основі, як складні особистісні утворення, що охоплюють і пізнавально-інтелектуальні, і емоційні, і моральні складники. Зі сказаного випливає, що компетентнісна модель навчання української мови на сучас­ному етапі розвитку набуває суспільної значущості, а тому потребує глибокого осмислення й широко­го розгляду пов'язаних з нею питань.

    Категорія: Папченко І.С. | Додав: Ірина
    Переглядів: 422 | Завантажень: 1 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 1
    1  
    Лаконічно щось дуже. Це скоріше не доповідь, а вступне слово. :(

    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Афоризми

    Слово педагога – нічим не замінний інструмент впливу на душу вихованця.

    В.Сухомлинський
    Календар
    Календар дат
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Пошук
    Освітні ресурси
    "Весела Абетка" — Для дітей України krylati.org - «Крилаті»: Журнал для українських дітей

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz