Сучасний урок у системі становлення інноваційної особистості шляхом формування креативної компетентності учнів - Мої статті - Каталог статей - Персональный сайт Країна Філологія
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Понеділок, 05.12.2016, 03:23


Людина в цьому світі повинна навчитися творити, пізнавати, мріяти, любити.


Годинник
Меню сайту
Категорії розділу
Т.Г.Шевченко [4]
Перли учасників ЗНО [8]
Календар свят [2]
Мої статті [11]
До 200-річчя
з дня народження
Тараса Григоровича Шевченка
Ресурсний центр
Солонянщини
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • СШЛНІТ
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота
  • Статистика
    » Зареєструвалось на сайті
    Всього: 146
    » Із них
    Адміністраторів: 6
    Модераторів: 14
    Провірених: 0
    Користувачів: 126

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    [Хто сьогодні нас відвідав?]
    Ласкаво просимо

    Каталог статей

    Головна » Статті » Мої статті

    Сучасний урок у системі становлення інноваційної особистості шляхом формування креативної компетентності учнів

    Сучасний урок

    у системі  становлення інноваційної особистості шляхом формування креативної компетентності учнів

    Урок – це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, міра його інтелектуального надбання, показник його кругозору та ерудиції.
    В. Сухомлинський

    МАЙСТЕР-КЛАС  З  ЕЛЕМЕНТАМИ  ТРЕНІНГУ 

    Моделювання сучасного уроку

         Мета: вдосконалювати освітню, наукову та професійну підготовку молодих вчителів, сприяти усвідомленню важливості планування роботи на уроці відповідно до поставлених цілей та до вимог сучасної педагогіки, познайомити учасників з основними компонентами тренінгу, довести важливість уміння конструктивно спілкуватися для успішного досягнення мети.

    1.Емоційне настроювання   „Самопредставлення (5 хв.)

    Записати на бейджику:

    1-а група –імя+ асоціація – предмет (чи жива істота);

    2-а група -    імя + асоціація –епітет;

    Нехай це допоможе досягти

    ·        Поставленої мети;

    ·        Успіху під час  роботи.

    2.Вступ. Анонс.

    Мультимедійна презентація .(20 хв.)

    3. Робота у групах.

     Вироблення правил роботи .

                                                     Вправа „Правила” (5 хв.)

    Мета: розробити основні правила і принципи групової роботи, які б сприяли створенню комфортної і доброзичливої атмосфери у групі.

    Хід вправи: учасники сідають у коло. Ведучий звертається до групи із запитанням:

     -Які  правила групової діяльності необхідні у роботі?

    Після відповідей відмітити, що в кожній групі можуть бути свої правила, але є й такі, які покладені в основу роботи практично усіх груп. (Довіра, пунктуальність, лаконічність, конфіденційність, добровільність, активність). Кінцевий варіант записується на аркуші.

    Наприклад:  Успіх ніколи не буває остаточним,

                           Помилка ніколи не є смертельною,

                           Тільки працелюбність береться до уваги.

    ( Дод.-1.    Доповнити і прикріпити скотчем ще 2-3 правила)

    4. Мозковий штурм „Асоціації до поняття

    «креативність» - (5 хв).  (Дод.-2)

    Мета: Дати визначення поняття за рахунок розширення його змістового поля.

    Хід вправи: на фліп-чарті по вертикалі записується слово «креативність».

    Учасники у вільному ритмі пропонують асоціативні слова, що асоціюю-ться зі змістом поняття «креативність»,  котрі починаються з букви вертикального ряду. Слова записуються на плакаті. Кожне слово обго-ворюється.

    Питання для обговорення --Навіщо нам знадобився цей асоціативний ряд?

    5. Притча про Майстра (5 хв).

    Епіграф: „Кожен, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й  може  привести їх до Успіху,- справжній Майстер...”

    (Дод.-3).

      Якось увечері зібралися разом музичні інструменти: скрипка, саксофон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка – хто краще за всіх грає. Кожен інструмент почав виводити свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. І чим більше старався кожен із них, тим незрозумілішою й потворнішою виходила мелодія. Але з'явилася людина й одним помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: „Друзі, мелодія – це одне ціле. Нехай кожний прислухається до іншого, й ви побачите, що вийде”. Людина знову змахнула рукою, і спочатку несміливо, а потім усе краще залунала мелодія, в якій було чути смуток скрипки, ліричність саксофона, оптимізм труби, ніжність сопілки й величність контрабаса.

       Інструменти грали, із замилуванням стежили за чарівними помаха-

    ми рук людини. А мелодія все звучала і звучала, поєднуючи виконавців і слухачів в єдине ціле. Як важливо, щоб оркестром хтось диригував. Досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об'єднані однією метою та спрямовані єдиною волею в єдиному пориві...

       Таким майстрами, шановні вчителі, є ви, а інструментами – наші учні. Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю й задоволенням кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь й учні, й учителі, досягло гармонії.

    6. Презентація уроків  (20 хв.)

    1.Українська мова. 5 кл.

     Тема: «Твір-опис предмета у художньому стилі»

    2.Українська література. 9 кл.

    Тема: «Г.Сковорода - філософ, просвітитель, поет. Збірка «Байки харківські».

    7. Самоаналіз уроків (робота у групах) (10 хв.)

    Під час прослуховування визначити

    1. Тип уроку          

    2. Структуру уроку.

    3.Прийоми та методи.

    7. Моделювання сучасного уроку.

    Робота у групах. (30 хв.)

    ·        На аркушах- тема наступного уроку (одного з переглянутих).

    Завдання:

    1.     Скласти структуру уроку, використовуючи інноваційні форми роботи на уроці, які б сприяли розвитку креативності учнів.

    2.     Презентувати свою роботу (закріпити на дошці макет уроку- форми, які  доцільно використати).

    3.      Аналізуючи роботу  іншої групи виступити у ролі критиків (завуча).

    (Дод.-4).

    8. Представлення результатів роботи

    з моделювання сучасного уроку (30 хв.)

    - Які форми роботи повторювалися?

    -  Відзначити, які  були найцікавішими?

    -  З якими труднощами довелося зіткнутися під час роботи?

    9.     Підведення  підсумків.

    (Притча про працю, формула успіху). (10 хв.)

             Вдало проведена робота завжди потребує значних зусиль і плідної співпраці вчителя і учня . Стосовно цього приходить на думку одна давня притча. У середні віки у французькому місті Шарті будували собор. Якось трьох тачечників, які виконували однакову роботу - перевозили камінь, запитали:

    - Слухайте, друзі, що ви робите?

    Перший робітник похмуро глянув і роздратовано відповів: „Тобі що, повилазило? Не бачиш – камінь тягаю на майданчик, хай йому ґрець!”

    Другий спокійно сказав : „ Що я роблю? Заробляю на кусень хліба для своєї родини.”

    А третій розігнувся, витер спітніле чоло, усміхнувся і з гордістю сказав: „ Я будую Шартський собор!”

             Ідея цієї притчі актуальна й нині: праця не лише нестерпний тягар чи засіб для матеріального забезпечення, а й – найперше – джерело творчості й щастя. У Святому письмі сказано : „ Блаженна людина, що насичується від плодів своєї праці і шукає в ній утіху”. Це є істина.

    -         Назвати складові успіху та  «вивести»  (створити ) формулу успіху молодого спеціаліста

    Ф о р м у л а
 успіху молодого спеціаліста

    Самоосвіта

    і наполеглива праця

    +

    Творчий неспокій

    +

    Постійний пошук

    нового і цікавого у роботі

    =

    Справжній майстер педагогічної справи

    (Дод.5)

    10.  Вправа - релакс „Чарівна скринька”  ( 10 хв.)

    Мета: Зняти напругу після заняття, сприяти почуттю єдності групи, підви-щенню настрою.

    Хід вправи: Всі учасники сідають у коло, закривають очі.

    Ведучий: Зараз ви будете передавати один одному скриньку. Той, хто одержує її, повинен відкрити очі, зазирнути усередину. Там, на дні, ви побачите найунікальнішу й найнеповторнішу людину на Землі. Посміхніться їй і передайте скриньку сусідові, а самі знову закрийте очі.

     

    Категорія: Мої статті | Додав: Vika (11.01.2013)
    Переглядів: 1740 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Афоризми

    У якому столітті ти не народився б, завжди буде запізно і за скоро! Запізно, бо все найважливіше на цьомусвіті вже сталося без тебе; за скоро, бо все найважливіше на цьому світі ще станеться без тебе.

    Д.Павличко
    Календар
    Календар дат
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Пошук
    Освітні ресурси
    "Весела Абетка" — Для дітей України krylati.org - «Крилаті»: Журнал для українських дітей

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz