Рекомендації
розроблено відповідно до Закону України „Про загальну середню освіту”, наказу
Міністерства освіти і науки України „Про затвердження Положення про навчальні
кабінети загальноосвітніх навчальних закладів” від 20.07.2004 №160 та інших
законодавчих актів України; методичні поради розраховані на творче
застосування, адже кожен учитель матиме змогу на свій розсуд скористатися ними
у період реформування освітньої галузі.
Предметний тиждень української мови і літератури —
комплекс навчально-виховних заходів, спрямований на розвиток творчості учнів,
поглиблення та поширення знань з української мови і літератури, збагачення
науково-методичного досвіду вчителів.
Самоаналіз
уроку - інструмент самовдосконалення вчителя, засіб формування й розвиткупрофесійних якостей педагога, що виявляються
передовсім у його вмінні чітко сформулювати мету та завдання уроку, спланувати
навчальну роботу і передбачити її результати.
Проблема формування мотивації навчання завжди була
актуальною в психолого-педагогічній літературі. Як відомо, зміст навчання, його
значущість для школяра є підґрунтям мотиваційної сфери. Від змісту навчання
залежить спрямованість школяра, тобто мотиви навчання.
Головна мета вчителя української мови та літератури, класного керівника – формування зрілої особистості, виховання свідомих і відповідальних громадян в дусі толерантності, відкритих до сприйняття інших культур.