До 200-річчя з дня народження Тараса Григоровича Шевченка |
Заходи в рамках дослідницько-творчого
проекту
«Живи, Тарасе, в пам’яті
людській»
№ з/п |
Заходи |
Термін проведення |
1. |
Відвідання учнями Національного музею Тараса Шевченка, Шевченківського національного заповідника, Канівського природного заповідника та інших шевченківських місць |
Протягом навчального року |
2. |
Конкурс на кращу декламацію поезій Тараса Шевченка «Кобзарева зоря» |
21.02.2014 р. |
3. |
Виставки на шевченківську тематику |
Протягом навчального року |
4. |
Книжкові виставки «Шевченкове слово в віках не старіє» |
|
5. |
Декада української мови і літератури «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь століття» |
|
6. |
Участь у ІV Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка |
|
7. |
Участь у ХІV Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика |
|
8. |
Участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» |
|
9. |
Мистецька акція «Поезія Шевченка мовами світу» |
|
10. |
Заочні екскурсії «На батьківщину Тараса Шевченка» |
|
11. |
Випуск листівок «Мій Шевченко» |
01.03.2014 р. |
12. |
Флеш-моб «Шевченківська весна» |
09.03.2014 р. |
13. |
Створення розділу «Вивчаємо Т.Г.Шевченка» медіатеки сайту РМО вчителів української мови і літератури. |
|
14. |
Висвітлення результатів роботи над проектом на сторінках періодичних видань, Інтернет-сайтах. |
|
15. |
Фестиваль |
|
5-6 класи «Читачі-художники» |
7-8 класи «Шевченко-знавці» |
9 клас «Мистецтво-знавці» |
10 клас «Екскурсо-води» |
11 клас «Режисери-сценаристи» |
Форма представлення: |
||||
рукописна книжечка (формат А-5), ілюстрована
власними малюнками; обсяг – до 10 сторінок |
презентація або книжечка (формат А-5, шрифт 14,
інтервал 1,5); обсяг - від 8 до 20 слайдів/ сторінок |
презентація (до 20 слайдів) |
презентація (до 20 слайдів) |
слайд-фільм (до 20 слайдів) тривалістю 5-7 хвилин |
На титульній сторінці (1-ому слайді) вказати: назву проекту; П.І.Б. автора; найменування освітньої установи; клас; П.І.Б. координатора проекту й консультантів; дату. |
||||
На другій сторінці (слайді) переконливий, емоційний вступ, у якому висвітлити важливість і актуальність обраної теми. |
||||
На останній сторінці/слайді – список використаних джерел |