Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Четвер, 26.12.2024, 17:02


Людина в цьому світі повинна навчитися творити, пізнавати, мріяти, любити.


Годинник
Меню сайту
До 200-річчя
з дня народження
Тараса Григоровича Шевченка
Ресурсний центр
Солонянщини
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • СШЛНІТ
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота
  • Статистика
    » Зареєструвалось на сайті
    Всього: 163
    » Із них
    Адміністраторів: 6
    Модераторів: 14
    Провірених: 0
    Користувачів: 143

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    [Хто сьогодні нас відвідав?]
    Ласкаво просимо
    Головна » 2012 » Жовтень » 31 » Завдання для відбіркового туру олімпіади з української мови та літератури 8-9класи
    12:38
    Завдання для відбіркового туру олімпіади з української мови та літератури 8-9класи

     Завдання для відбіркового туру олімпіади з української мови та літератури

     

    8 клас

    Українська мова

    І. Спишіть, вставивши букви та знявши риску. Розставте розділові знаки та поясніть їх уживання.

    Оба/б..ч старої груш.. ..ховавшись за/те густе листя сором..язливо в..з..рали ні/ким не/п..лохані голівки чорто/полоху. За/те мал..ви пр..крашаюч.. ст..жину не/займаною красою ні/скільки не/сором..лися людс..кого ока. М..кола не/знав ні/зві..ки він родом ні/скільки йому літ ні/про/що думали його не/р..зважні батьки пускаюч.. в/світ свою д..тину.                                                                                                                       6 б.

    ІІ. Утворіть прикметники та запишіть їх складними словами.

    2 поверхи, дитячі ясла, 7 разів, 3 ядра, 1000000 голосів, 125 кілометрів.

                                                                                                                     3 б.

    ІІІ. Поясніть, чому закінчення в поданих парами дієсловах пишуться по-різному.

    Застелиш – застелеш, волочиш – волочеш, хропиш – хропеш, гуркотиш – гуркочеш, свистиш – свищеш, ростиш – ростеш.

                                                                                                                     6 б.

    ІV. Спишіть, вставивши пропущені букви. Визначте спосіб зв’язку слів у кожному словосполученні.

    Бл..скуч..х усп..хів, ближн..ми сте..ками, блукаюч.. вогн..ки, блукаюч.. довго, виконуюч..й обов..язки, всеп..р..м..гаюч..й весні, зн..м..гаюч..й боєць, зн..м..г..юч.. бійці, ідуч.. вгору, завм..раюч..ми звуками.

                                                                                                                     5 б.

    V. З кожним із поданих слів складіть пари речень так, щоб в одному реченні слово було вжито в прямому значенні, а в другому – в переносному.

             Сталевий, гострий, теплий, ведмежий.

                                                                                                                     8 б.

     

     

    Українська література

    І. Напишіть міні-твір на одну з тем:

    1. Маруся Чурай. Хто вона: дівчина чи легенда?

    2. Князь Ігор – захисник Землі Руської.

    3. Персонажі байок П.Гулака-Артемовського.                                                                                                                                                                        12 б.

     

     

     

    Максимальна кількість балів – 40 

    Завдання для відбіркового туру олімпіади з української мови та літератури

     

    9 клас

     

    Українська мова

    І. Доберіть до іншомовних слів українські відповідники, запишіть.

    Абітурієнт, абсолютний, азарт, бібліофіл, контракт, контраст, ідеальний, еталон, фотографія, субсидія.

                                                                                                                     5 б.  

     

    ІІ. Спишіть, підкресліть підмети та присудки, визначте вид односкладних речень. Вставте пропущені букви або зніміть риску.

    1. Хліб чес..но вч..т..ся здобувати, умійте й крихту шанувати. 2. На/дворі тиша. 3. Не/допускайте до душі дв..вірних. 4. Не/забудуть тих днів ні/коли. 5. Ось прича..всь і жду. 6. А по/над бер..гом в росі туманам ще дріма..т..ся. 7. У бабці завжди пахло чебр..цем та м..ятою. 8. Уже по/полудн..вали.

                                                                                                                     8 б.

    ІІІ. Відредагуйте речення.

    1. Мій товариш дуже занедужав грипом. 2. На протязі двох неділь ми не бачилися із подругою. 3. Самий щасливий день у моєму житті це переможна гра по футболу з командою «Спартак». 4. Без хороших знаннів дуже важко знайти своє місто в житті. 5. Оксана завжди приймала активну участь у шкільних міроприємствах. 6. Від розлуки із рідним краєм його серце стискалося біллю і розпачем.

                                                                                                  6 б.

     

    ІV. Допишіть прислів’я, розставивши розділові знаки. Визначте смислові зв’язки між частинами складних речень.

    1. Незнайко на печі лежить а ... . 2. Спершу треба розсудити а ... . 3. Або добути або ... . 4. Сюди тень туди тень та й ... . 5. Вчення світ а ... . 6. Або рибку їсти або ... . 7. Сім раз відмір а ... . 8. Люди жать а ... .

                                                                                                                     8 б.

     

    V. Складіть і запишіть діалог між продавцем квіткового магазину та покупцем, який хоче придбати букет квітів для своєї мами. Дотримуйтеся при цьому мовного етикету, у репліках уживайте складнопідрядні речення з підрядними означальними.

                                                                                                                     10 б.

     

     

     

     

    Українська література

    І. Напишіть міні-твір на одну з тем:

    1. Через пісню – у світ духовності (місце і роль ліричних українських народних пісень).

    2. «Історія Русів» – адресований у віки змістовий та почуттєво-патріотичний заряд.

    3. «Енеїда» Івана Котляревського – перший твір нової української літератури.                                                                                                         12 б.

     

     

    Максимальна кількість балів 49



    Переглядів: 9104 | Додав: Ksenia | Рейтинг: 2.3/7
    Всього коментарів: 1
    1 Андрей  
    0
    уроды нихуя у вас тут нет

    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Афоризми

    Кожний народ повинен берегти свою мову ще більше, ніж свої кордони, бо мова – головна оборона далеко більшої міцності, ніж усі його фортеці.

    Томас Деві
    Календар
    Календар дат
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Пошук
    Архів записів
    Освітні ресурси
    "Весела Абетка" — Для дітей України krylati.org - «Крилаті»: Журнал для українських дітей

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz